ארון ויטרינה מעוצב – נגרות בהתאמה אישית

כולנו אוהבים חלונות ראווה ונהנים להסתובב בקניון או ברחוב, בעוד אנחנו מביטים בעניין רב בתצוגות המרשימות של חנויות האופנה, הנעליים, התכשיטים וכל חנות אחרת, המתחרה על תשומת הלב שלנו. לכן, זה לא פלא שבשנים האחרונות, חלונות הראווה הביתיים –  ארונות הויטרינה, עשו קאמבק! נכון, כולנו זוכרים את אותם ארונות ויטרינה עתיקים ומגושמים מעץ, שהיו חלק בלתי נפרד מהסלון של הסבים והסבתות שלנו. אך מאז חלו בהם שינויים משמעותיים, וכיום ניתן למצוא אינספור אפשרויות לויטרינות מודרניות עם עיצוב נקי ומינימליסטי, אותן תוכלו להזמין מנגר כריהוט  בהתאמה אישית.

איפה מומלץ למקם את ארון הויטרינה מבחינה עיצובית?

התשובה היא שהכל תלוי בכם, בטעם האישי ובהעדפות העיצוביות שלכם. בפועל, אתם יכולים למקם את ארון הויטרינה המעוצב בכל חדר בבית.  

כמובן שהאופציה הקלאסית היא בחלל הציבורי – הסלון: הויטרינה יכולה להיות יחידה עצמאית ונפרדת, או "בילט אין" כיחידה שקועה בקיר בשילוב עם חיפוי מעץ, או כחלק ממזנון. תוכלו להציג בה חפצי אומנות, כלי נוי מזכוכית ופרטי אספנות, וכל זאת מבלי לחשוש מהפעם הבאה שתצטרכו לנקות אבק, מפני שהכל מוגן מאחורי חזיתות הזכוכית של הארון.

בחדרים הסמוכים לסלון –  פינת האוכל והמטבח: תוכלו לדוגמה, להזמין מנגר ארונות מטבח בהתאמה אישית שיכללו ויטרינה רחבה, שתציג לראווה כלי בישול או מכשירי חשמל קטנים ודקורטיביים: כמו מיקסר צבעוני, מיקרוגל, מסחטת מיץ או מערכת כלי הגשה מרהיבה שירשתם מסבתא.

עד כה עברנו על האופציות היותר מובנות מאליהן. אבל מה לגבי חדרים פחות ציבוריים? גם שם נוכל לשלב ארונות תצוגה במגוון ווריאציות. לדוגמה, אופציה שהיא חביבת הקהל: ארון תצוגה הממוקם במרכז חדר הארונות בו ניתן להציג לראווה עניבות, מטפחות צבעוניות, כובעים, וכמובן תכשיטים. בדרך כלל בניגוד לויטרינה המסורתית, הארון יעוצב כך שחלקו העליון יהיה עשוי מזכוכית בדומה לדלפקי מכירה ותצוגה בחנויות.

בואו נלמד איך לסדר פריטים בתוך ארון הויטרינה כמו מקצוענים!

בראש ובראשונה, אם אתם מזמינים ויטרינה מנגר, מומלץ בחום להתקין בתוכה תאורה מובנית שתוסיף לאווירה ותדגיש את הפריטים המוצגים. בנוסף, חשוב להימנע מעומס יתר של פריטים ולשמור על פרופורציה, כלומר לא למקם חפצים קטנים מדי בתוך חלל גדול ולא מנוצל וגם לא לעשות את ההיפך. טיפ אחרון וחשוב, הוא ליצור רצף רעיוני כלשהו בתצוגה וגם רצף ויזואלי – לשמור על גובה זהה ואחידות של חפצים הסמוכים זה לזה.

קצת השראה! פרויקטים נבחרים מבית קונספט נגרות

אז בואו נקבל קצת השראה ונראה כיצד נוכל לעצב ויטרינות וארונות תצוגה ייחודיים, שיתאימו כמו כפפה לצרכים ולסביבת המגורים שלנו.

פרוייקט נגרות לדירה במרכז הארץ:

חיפוי עץ עשוי מפורניר לקיר בסלון, בשילוב ויטרינה שקועה ומעוצבת במראה יוקרתי.

נגרות דקורטיבית:

קיר טלוויזיה מעוצב, מכוסה בחיפוי עץ בשילוב עם קמין וארון ויטרינה מובנים.

ארונות מעוצבים:

חדר ארונות מעוצב בנגרות בהתאמה אישית, הכולל  ארון תצוגה שהוצב במרכז החלל, עבור תכשיטים, עניבות, ופריטי אספנות.

יצירת קשר

הצטרפו לעשרות אלפי הלקוחות שבחרו בנו לעצב את בתיהם בעבודות עץ דקורטיביות ובהתאמה אישית​

יצירת קשר

הצטרפו לעשרות אלפי הלקוחות שבחרו בנו לעצב את בתיהם בעבודות עץ דקורטיביות ובהתאמה אישית​