השאירו פרטים

מחפשים את הטוב ביותר עבור הלקוחות שלכם? גם אנחנו.

עצים רבים ובעלי חיים, מקיימים סימביוזה עם מיני צמחים שונים – הם מאפשרים שיתוף פעולה האחד עם השני, מאחדים כוחות ומעודדים צמיחה וגדילה משותפת, חזקה יותר. אנו פונים אליכם, מעצבי פנים ואדריכלים, בהצעה לטפח עמנו הרמוניה מעשירה ומשגשגת בדיוק כמו בטבע, ומזמינים אתכם לעבודה סימביוטית משותפת ומפרה יחד איתנו – ״קונספט״ נגרות.

אנו מציעים לכם אספקת שירותי עבודות נגרות איכותיות ברמה הגבוהה ביותר, אשר מיוצרות בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כיום בשוק, לייצור והרכבה – עבודות נגרות דקורטיביות וייחודיות ללקוחות עסקיים ופרטיים כאחד.

הטכניקות המשוכללות שאנו פועלים באמצעותן, מניבות עבור הלקוחות שלנו תוצאות עיצוביות יוצאות דופן – כאלו שמכניסות רובד עיצובי פסטורלי לכל חלל. אתגרים עיצוביים נקרים בדרכינו בכל יום, ואנו נהנים להראות ללקוחות שלנו איך ניתן להיענות אל האתגרים הללו בקלות, ואף לשדרג אותם בעזרת הכלים שצברנו לאורך הדרך והחומרים הנכונים.

תחת כנפי מפעל העץ שלנו עומדים לרשותכם אנשי צוות מנוסים, מקצועיים ומיומנים, המחזיקים מחלקות עשירות לפורניר ועיבוד עץ, צביעה אומנותית עם אפקטים ומילויי אפוקסי, צבע בטכניקות מיוחדות ובתנורים מתקדמים ועוד.

הרשו דרור לרעיונות העיצוביים שלכם ושל הלקוחות שלכם, כי איתנו – גם השמיים אינם הגבול.

סל הפירות שלנו

להתחבר לזמן טבע – מדויק וללא פספוסים

בזכות הידע העשיר שצברנו כבר למעלה משני עשורים, אנו יכולים להגיד בפה מלא – תהליכי העבודה החדשניים, מאפשרים לנו לא רק לדייק עבורכם ועבור הלקוחות שלכם, את התוצרים המרשימים ביותר, אלא גם לספק אותם בטווח זמנים קצר ויעיל.

אחד הקווים המנחים אותנו בעבודתנו הוא עמידה בלוחות זמנים ואספקה. בדיוק כפי שהאדמה זקוקה לזמן המדויק לשתילת הזרע כדי להנביט שורשים ולפרוח לפרח יפהפה שיניב פרי מתוק, כך אנו מבינים את הנחיצות בזמני אספקה מדויקים – כדי שבסופו של תהליך הצמיחה של הפרויקטים שלכם, תזכו לפרח יפהפה שיהפוך לפרי עסיסי וטוב. בנוסף, אנו מכבדים ומבינים את החזון שלכם כאנשי מקצוע, ואנו נהנים לעבוד אתכם בשיתוף פעולה כדי לקחת את החזון שלכם שנמצא בראש, או על הדף, ולהפוך אותו לפריט ייחודי, תלת מימדי וחי, הרצון שלכם שקם לתחייה. מבחינתו, הגשמת החלומות שלכם היא התוצאה המושלמת שלנו.

להבחין בעץ כמעט כל אחד יכול, אך להבין את טיבו, חוזקו ואופן העיבוד לו הוא זקוק, זו כבר עבודה של אנשים שעץ הוא חלק בלתי נפרד מחייהם – כמונו.

 

החיבור העמוק שקיים לנו עם הטבע בכלל והעצים בפרט, הביא אותנו ללמידה מעמיקה של חומר הגלם היפה והחזק כל-כך – העץ. עם השנים, ליקטנו כל פיסת ידע אודות עצים – למדנו איך לזהות אותם, איך לעבד אותם בצורה הטובה ביותר ואיך לתת להם את הטיפול שיאריך את חייו של המוצר, כך שיישאר עמיד ומרשים למשך שנים רבות.

חומרי הגלם איתם אנו בוחרים לעבוד, נבחרים בקפידה מיצרני העץ המובילים בכל העולם, ואנו לא מתפשרים על האיכות הטובה ביותר שקיימת בשוק, בדיוק כפי שאתם לא מתפשרים עליה עבור הלקוחות שלכם.

כשעבודות העץ נעשות באהבה ועם תשוקה אמיתית לחומר הגלם המופלא הזה, ניתן להבחין בכך מיד בתוצר הסופי – בגימורים המדויקים, באסתטיקה הנכונה, בעמידות התוצרים לאורך זמן ממושך ובייחודיות שגובה יצירתיות רבה למען כל לקוח וכל תוצר.

אנו מזמינים אתכם להיות חלק מעץ השורשים שלנו ולהצטרף לעשרות המעצבים שעובדים איתנו – קונספט נגרות.

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם

תוצר משובח מתחיל בחומרי גלם מוקפדים

השאירו פרטים

יצירת קשר

הצטרפו לעשרות אלפי הלקוחות שבחרו בנו לעצב את בתיהם בעבודות עץ דקורטיביות ובהתאמה אישית​

יצירת קשר

הצטרפו לעשרות אלפי הלקוחות שבחרו בנו לעצב את בתיהם בעבודות עץ דקורטיביות ובהתאמה אישית​