ארונות אמבטיה בהתאמה אישית – הראו לחדר הרחצה שלכם שאתם אוהבים אותו!

לכולנו יש העדפות אישיות בכל הנוגע לחדר האמבטיה שלנו. יש כאלו החולמים על מקלחון ראש גשם או מערכת ג'טים מתכווננים, לחוויית יער גשם מושלמת. לעומתם יש את אלו שמפנטזים להגיע בסופו של יום עבודה מפרך, לרביצה ממושכת באמבטיה הענקית שלהם או הג'קוזי. נושא אחד שמשותף לכולם, הוא הצורך בארונות לחדר הרחצה שיכילו את כל הפריטים שאנו זקוקים להם ויהיו פרקטיים ונגישים. כדי שארון חדר הרחצה שלכם יתאים לכם ולטעם האישי שלכם כמו כפפה, מומלץ בחום שתבדקו את האופציה של נגרות מעוצבת לחדר האמבטיה.

אז מדוע כדאי לי להזמין ארונות אמבטיה מעוצבים בהתאמה אישית?

חסכון וניצול מקסימלי של השטח בחדר הרחצה!

בישראל אנשים רבים מתגוררים בדירות קבלן, בקטנות שביניהן יש אף חדר רחצה אחד בלבד. נגר מוכשר יוכל לייצר עבורנו ארונות בהתאמה אישית לחדר האמבטיה הקטן והמאתגר שלנו, ולתכנן אותו כך שישתלב בצורה הרמונית עם כל מגבלה שקיימת בחלל.

 

התאמה אישית ומושלמת מבחינת חלוקה פנימית של הארון!

יתרון נוסף ומשמעותי של ארונות אמבטיה מעוצבים, הוא שהם תוכננו עבורנו באופן אישי. זה אומר שאם נרצה מגירת מגבות ענקית ועמוקה, מגירה לכביסה המלוכלכת, מגירה מותאמת לכלי האיפור, מכונת הגילוח ומייבש השיער או מדפים דקורטיביים לתצוגת הבשמים שקנינו בדיוטי פרי, זה בדיוק מה שנקבל!

 

סגנון העיצוב האהוב עליך!

הכי כיף שלא צריך להסתמך על המבחר הקיים בחנויות ואפשר להגיע עם הנגר, לתוצאה עיצובית שמתאימה בול לחזון שלכם ולעיצוב הקיים של הכלים הסניטריים, הקרמיקה והברזים בחדר האמבטיה. בין אם אתם מעוניינים בסגנון נקי מודרני ומינימליסטי, או סגנון כפרי עם פיתוחים וגילופים.

 

חומרי גלם איכותיים!

כשאנו רוכשים מנגר ארון מעוצב לחדר הרחצה, יש לנו שליטה על חומרי הגלם מהם מיוצר הארון. נוכל לוודא כבר בשלב התכנון שחומרי הגלם יהיו עמידים בפני נזקים של מים ולחות, ושעושים שימוש בפירזול איכותי וחזק, כך שנוכל ליהנות מהארון לאורך זמן.

באיזה סוג של ארון מעוצב לחדר הרחצה כדאי לי לבחור?

כל נגר מומלץ באזור המרכז או נגרייה מומלצת באזור ירושלים יציעו לכם מספר סוגים נפוצים של ארונות רחצה עליהם נדבר מיד.

שידת כיור צפה או על רגליים:

אופציה שהפכה לפופולרית מאוד בשנים האחרונות היא שידה בעל מראה צף או מרחף, שלא רק תורמת למראה מודרני אלא גם פרקטית מבחינת נקיון, שכן אפשר לנקות בקלות מתחתיה. האופציה הקלאסית יותר היא שידה העומדת על רגליים. שני הסוגים יכולים להגיע עם מגירות רחבות או דלתות, במגוון חיפויים ועם כיורים נפרדים או אינטגרליים.

ארון שירות:

מגיע בד"כ במבנה צר ואנכי, על רגליים או תלוי על הקיר. עם מדפים פתוחים או דלת.

ארון קיר רחב:

בחדרי אמבטיה גדולים במיוחד תוכלו להוסיף ארון קיר בו תוכלו לאחסן הכל מחומרי רחצה וניקוי ועד מגבות.

כמובן שאין נכון או לא נכון, הכל תלוי בצרכים ובסגנון העיצובי שלכם.

יצירת קשר

הצטרפו לעשרות אלפי הלקוחות שבחרו בנו לעצב את בתיהם בעבודות עץ דקורטיביות ובהתאמה אישית​

יצירת קשר

הצטרפו לעשרות אלפי הלקוחות שבחרו בנו לעצב את בתיהם בעבודות עץ דקורטיביות ובהתאמה אישית​