חדרי ארונות מעוצבים- חלום רחוק או חובה בכל בית?

דמיינו שאתם נכנסים לחדר הארונות החדש והמעוצב שלכם. קיר הנעליים הצבעוני, מקדם את פניכם מואר ומבריק מאחורי דלתות זכוכית, התיקים ניצבים על המדפים שליד, השמלות, המעילים והחולצות, מסודרים למשעי בתלייה נמוכה וגבוהה, והעניבות מוצגות לראווה, ממש כמו בבוטיק היוקרתי שנכנסתם אליו בניו יורק או כמו שראיתם בטלוויזיה ובסרטים. אז כפי שהבנתם, היום נדבר על חדרי ארונות, טרנד שהולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות, בעיצוב פנים לבתים פרטיים, דירות יוקרה ועוד.

במדינה בה מרבית הדירות הן בעלות שטח של 120 מ"ר בממוצע, רבים בוחרים ללכת על האופציה של הזמנת עבודות נגרות בהתאמה אישית מנגריה מקצועית, כדי לבנות את חדר הארונות האידיאלי. זאת מכיוון שתכנון מותאם ומדוייק, מנצל באופן יעיל את חלל המגורים, שומר עליו אוורירי ומרווח, ועם זאת פונקציונלי ובעל פתרונות אחסון חכמים.

אז למה כדאי להשקיע בחדר ארונות מעוצב?

לחדרי ארונות יש שני יתרונות משמעותיים, שללא ספק ישפרו לכם את איכות החיים:

1. יותר "ספייס" בכל חדרי הבית!

כל מי שאי פעם גר בדירה בבניין משותף, יודע ששטח הוא מוצר נדיר, במיוחד בכל הנוגע למשפחה. חדר ארונות משותף לכל בני הבית, יחסוך לכם את הצורך בארונות בגדים ושידות בחדר השינה וחדר הילדים, ויפנה לכם שטח יקר.

2. שטח אחסון בהתאמה אישית, יתרום למינימום בלגן ומקסימום סדר!

את חדר הארונות תוכלו לעצב לפי הצרכים האישיים שלכם. ובפועל זה אומר שתוכלו לאחסן בו ה-כ-ל! וזה אומר מזוודות, קרש גיהוץ, מאווררים, תנורי חימום לחורף, שמיכות, תכשיטים ואקססוריז, וכמובן מצעים, מגבות, מעילים, וכל פרט ביגוד אחר, בין אם הוא מצריך קיפול או תלייה.

בנוסף, כל הבלגן שקשור לבגדים, מכביסה נקייה שממתינה בסל לקיפול ועד בגדים שזרוקים על הכיסא בהמתנה למכונת הכביסה, יעבור לחדר הארונות, וישמור על הסדר והארגון בדירה.

אבל איך כדאי לי לעצב את חדר הארונות?

זה כבר תלוי בצרכים ובטעם האישי, אין נכון ולא נכון. נגריה מקצועית, תוכל ליצור את החלוקה המתאימה ביותר עבורכם, בין מדפים, מתלים ומגירות. לדוגמה, אם יש לכם הרבה מעילים או שמלות, תרצו יותר אזורי תליה ושיהיו מותאמים לאורך שלהם.

בנוסף, ישנן כמה שיטות לעיצוב החזיתות בתוך חדר הארונות: שילוב דלתות עם פתיחה רגילה או דלתות הזזה (כלומר ארונות סגורים, המרוכזים בחדר הארונות), או חדר ארונות עם חזיתות פתוחות לחלוטין, ללא דלתות פנימיות. תוכלו לבחור בעיצוב המועדף עליכם או לשלב בין הטכניקות השונות.

חדרי ארונות מבית קונספט נגרות

כדי לקבל קצת השראה- בואו נצא יחד לסיור מהיר בתוך שניים מחדרי הארונות שעיצבנו עבור לקוחותינו:

חדר ארונות מעוצב בנגרות בהתאמה אישית, עם דלתות פתיחה מזכוכית ותאורה דקורטיבית.

חדר ארונות עם חזיתות פתוחות (ללא דלתות פנימיות), מעוצב בנגרות בהתאמה אישית, שהופרד מחדר השינה באמצעות מחיצת עץ דקורטיבית.

יצירת קשר

הצטרפו לעשרות אלפי הלקוחות שבחרו בנו לעצב את בתיהם בעבודות עץ דקורטיביות ובהתאמה אישית​

יצירת קשר

הצטרפו לעשרות אלפי הלקוחות שבחרו בנו לעצב את בתיהם בעבודות עץ דקורטיביות ובהתאמה אישית​