יתרונות עיצוב המטבח מעץ מלא

מה הדבר הראשון שעולה לכם לראש, כאשר אתם חושבים על רכישת דירה? קרוב לוודאי, שסימני $ מתחילים לרחף סביב ראשכם, שכן מדובר בהוצאה הגדולה ביותר שרובנו נבצע במהלך חיינו.
רכישת מטבח חדש אינה זהה כמובן בעלויות, אך אם תחשבו על כך לעומק, תגלו שהמטבח הוא הרהיט היקר ביותר שרכשתם בבית. בנוסף, כדי שהוא ישמש אתכם במשך שנים רבות, חשוב שתבחרו בחומרי גלם איכותיים.  
היום נדבר על היתרונות הרבים שיעניק לכם מטבח מעץ מלא, אבל לפני שמתחילים חשוב שנבין היכן בדיוק משתמשים בעץ מלא, כאשר בונים מטבח חדש.

ממה מורכב המטבח? מספר מושגים בסיסיים שחשוב שתכירו!

כשאנחנו עוסקים בתכנון המטבח בבית פרטי או בדירה, חשוב לעשות הפרדה בין גוף ארון המטבח (הארון ללא הדלתות) לחזיתות שלו (הדלתות והמגירות), וגם להשקיע מחשבה בחומרים מהם עשויים כל אחד מהחלקים האלו:

א. גוף ארון המטבח:

חומר הגלם הפופולרי ביותר שמשתמשים בו בארץ הוא עץ סנדוויץ'. מדובר בפלטות חזקות ועמידות, שמורכבות מכמה שכבות עץ דקות המודבקות זו לזו. האופציה השנייה והזולה יותר, היא סיבית דחוסה (שבבי עץ מעורבבים עם דבק). אך היא נחשבת פחות טובה, מכיוון שהיא אינה עמידה ללחות ומתנפחת במגע עם מים.

ב. חזיתות ארון המטבח:

כשמדברים על עיצוב מטבחים מעץ מלא, לרוב מתייחסים לחומר הגלם של חזיתות ארון המטבח, שבעצם מגדירות בפועל את הקו העיצובי של המטבח. בעץ מלא, הכוונה לחזיתות שעשויות מלוחות של עץ איכותי וטבעי כמו אלון, אגוז, וליבנה.
אז אם אתם מתלבטים אם כדאי לכם לבנות מטבח מעץ מלא או שלא בטוחים אם נגרות יוקרתית שווה את העלויות הגבוהות, מיד נפרט את היתרונות העיקריים של שימוש בעץ מלא.

אז מהם היתרונות שיעניק לכם מטבח מעץ מלא?

יתרון 1 – תיהנו מאיכות גבוהה לאורך זמן:

עץ מלא הוא חומר גלם חזק, איכותי ועמיד. לכן, זה לא מפתיע שמשתמשים בו לא רק בעיצוב פנים של בתים ומטבחים, אלא גם לבניית גשרים ומבנים. אם אתם שואפים ליהנות מהמטבח שרכשתם במיטב כספכם, לאורך שנים רבות, מבלי שהמראה החיצוני שלו יינזק, ומבלי שתידרשו להשקיע בשיפוץ ושדרוג נוסף, אז לכו על עץ מלא, מבטיחים שלא תתאכזבו.

יתרון 2 – שילוב מנצח! מראה יוקרתי ואלגנטי וגם חמים, ביתי ורגוע:

עץ מלא אהוב מאוד על מעצבי פנים מפני שהוא תמיד באופנה, מתאים לכל סגנון עיצוב ותמיד מוסיף חום ואווירה ביתית. אם הבית שלכם מעוצב בסגנון מודרני, אתם יכולים לבחור בגווני עץ בהירים ולשלב את העץ עם זכוכית או מתכת. במידה ואתם מעדיפים סגנון כפרי, תוכלו ללכת על גוונים כהים ומסורתיים יותר.

יתרון 3 – הארון ניזוק? אין בעיה תוכלו לתקן אותו בקלות:

אם ייווצרו פגמים ונזקים בדלתות הארונות, נגר יוכל לתקן לכם את הנזק ולהשיב את המצב לקדמותו, בקלות יחסית. לעומת זאת, אם תשתמשו בחומרים סינתטיים כמו פורמייקה לדוגמה, תצטרכו להחליף את כל חזית הדלת במקרה של נזק.

יצירת קשר

הצטרפו לעשרות אלפי הלקוחות שבחרו בנו לעצב את בתיהם בעבודות עץ דקורטיביות ובהתאמה אישית​

יצירת קשר

הצטרפו לעשרות אלפי הלקוחות שבחרו בנו לעצב את בתיהם בעבודות עץ דקורטיביות ובהתאמה אישית​