נגרות בהתאמה אישית – 5 יתרונות שאתם חייבים להכיר!

כולנו מגיעים במוקדם או מאוחר, לשלב בו אנחנו זקוקים לשירותי נגרות. אולי החלטתם בשעה טובה, לעבור לבית או דירה חדשים? אולי בכלל הגיע הזמן לשיפוץ, כי המטבח הכתום עם המקרר הצהוב, כבר פחות באופנה? לא משנה מה הסיבה, אתם בטוח מכירים את ההתלבטות הזאת:  האם כדאי לחפש עבודות נגרות בהתאמה אישית או לקנות מוצר מפס ייצור המוני, מחנות או חברה גדולה?

אז היום נדבר על היתרונות הלא מבוטלים שתיהנו מהם, אם תבחרו בהזמנה אישית מנגר.

 

אבל לפני שמתחילים, אם אתם מתלבטים ולא בטוחים מהי האופציה העדיפה עבורכם, בואו נחשוב רגע על תחום אחר לגמרי – טבעות נישואין. מכירים את זה, שכבר ביקרתם בעשרות חנויות ועדיין לא מצאתם בדיוק את הטבעת שרציתם? כן, הכל יפה ונוצץ, אבל גם כל הטבעות נראות כאילו הן יצאו מאותו פס ייצור. לעומת זאת, אם נזמין את הטבעות לפי מפרט ייחודי שלנו מצוֹרֵף, נוכל לקבל בדיוק את הטבעת שרצינו, ללא פשרות. אותה סיטואציה ואותם רגשות, תקפים גם לגבי עבודות נגרות.

אז מדוע כדאי לי ללכת על נגרות בהזמנה אישית?

1. פונקציונליות היא שם המשחק! צורך בהתאמה אישית ומקסימום פונקציונליות

ישנם מקרים מסויימים, בהם יש לנו חלל שהוא לא סטנדרטי ואנחנו פשוט חייבים נגרות בהזמנה אישית, כדי שתשתלב בו בצורה טבעית, תענה על הצרכים שלנו ותעזור לנו לנצל אותו בצורה מקסימלית. תחשבו לדוגמה, על שיפוץ דירה בגודל 55 מ"ר במרכז תל אביב. אם אנחנו מעוניינים במטבח חדש, לא נוכל להזמין מטבח מפס ייצור של חברת מטבחים, אלא נהיה חייבים להזמין מטבח מנגר. שיתכנן אותו כך שיתפוס מינימום שטח, אבל יציע הרבה שטח אחסון בעיקר לגובה, כדי לנצל את התקרה הגבוהה במיוחד בדירה שלנו.

2. לא להיות דומים לכולם! איפה האישיות והסגנון שלי?

כשאנחנו מזמינים ריהוט בהזמנה אישית, אנחנו יכולים להיות בטוחים שהוא ישקף את האישיות, הסגנון והטעם הייחודיים שלנו. זה לא תמיד קל למצוא ריהוט מסוג זה, אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו רוצים, אבל לעיתים אנחנו מחפשים משהו שפשוט לא קיים בחנויות. לדוגמה, אנחנו מחפשים את השידה המושלמת שתתאים למיטה שקנינו לפני עשרים שנה או ספרייה עם דלת סודית שמוטמעת בה ונראית כמו מדף לכל דבר.

3. איכות גבוהה או אולי עדיף בכלל לנסוע לאיקאה?

אז נכון, לפעמים הרבה יותר קל וזול לרכוש רהיט באיקאה. אבל אז עוברים כמה חודשים והמדף בספריה המהודרת שרכשנו, מקבל "בטן" מעומס הספרים. כאשר אתם מזמינים רהיט מנגר פרטי, יש לכם שליטה מלאה על איכות וסוג חומרי הגלם, כך שהרהיט יחזיק מעמד לאורך שנים, בניגוד לרהיטים שיוצרו בפס ייצור המוני.

4. עלות ושירות – לא לשכוח שאולי תרצו התאמות ושינויים!

אם תרכשו מטבח מנגר פרטי, תקבלו שירות אישי וזמינות שחברות המטבחים הגדולות לא תמיד יכולות להציע. בנוסף, לנגר פרטי יהיה יותר קל להתגמש בכל הנוגע למחיר, מכיוון שהוא מייצר בדיוק על פי המידות אצלכם בבית. לכן, לא תצטרכו לשלם תוספת על התאמות אישיות, כפי שהייתם נדרשים לעשות בחברת מטבחים גדולה.

יצירת קשר

הצטרפו לעשרות אלפי הלקוחות שבחרו בנו לעצב את בתיהם בעבודות עץ דקורטיביות ובהתאמה אישית​

יצירת קשר

הצטרפו לעשרות אלפי הלקוחות שבחרו בנו לעצב את בתיהם בעבודות עץ דקורטיביות ובהתאמה אישית​