סוגי ארונות הזזה נפוצים ואהובים

מלאכת התכנון ועיצוב הפנים של בית פרטי או דירה, היא תהליך מורכב ולעיתים קרובות גם יקר. כאשר מגיע תורו של חדר השינה, תשומת הלב לפרטים חשובה פי כמה וכמה, מכיוון שמדובר בחדר אינטימי שמטרתו לעזור לנו לנוח בשלווה, להתנתק מהעולם החיצוני ולהיטען באנרגיות חדשות.

היום נדבר על אלמנט חשוב ביותר בחדר השינה – ארון עם דלתות הזזה, שהפך לפופולרי מאוד בשנים האחרונות. מדובר בארונות שהדלתות שלהם לא נפתחות כלפי חוץ, אלא נעות על גבי מסילה וניתנות להזזה ביחד או לחוד.

אז חוץ מפופולריות, מהם היתרונות של ארונות ההזזה?

אם אתם אחרי הסיבוב העשירי בחנות הרהיטים, או לאחר פגישה מוצלחת בנגריה המקצועית, ועדיין מתלבטים בין ארונות פתיחה לארונות הזזה, חשוב שתכירו את היתרונות המרכזיים של ארונות ההזזה:

יתרון 1 –  הדלתות והמיטה לא נפגשים!

ארונות הזזה מאפשרים לכם לנצל את שטח חדר השינה, באופן מקסימלי. אין צורך להשאיר שטח ריק ולא מנוצל בין המיטה לארון, כדי לאפשר לדלתות הארון להיפתח החוצה עד הסוף.

יתרון 2 –  מגיעים לכל מקום בארון בקלי קלות!

בארון פתיחה רגיל, לעיתים קשה להגיע לכל מקום בתוך הארון, שלא לדבר על כך, שדלתות הארון מטילות צל על פנים הארון. בארון הזזה, יש לכם אפשרות להסיט את הדלתות כך שהארון כולו ייפתח בפניכם, גם מבחינת גישה קלה וגם מבחינת חדירת אור מבחוץ, שיאיר את פנים הארון כולו.

יתרון 3 –  מראה מינימליסטי ונקי

אם אתם שואפים ליצור חדר שינה מעוצב ומוקפד, ארונות ההזזה הם הפתרון האידאלי עבורכם.

תוכלו לעצב את דלתות הארון לפי טעמכם האישי, כך שישתלבו באופן מושלם עם האמירה העיצובית של חדר השינה שלכם.

יתרון 4 –  מגוון של פתרונות אחסון מודרניים

ארונות הזזה יאפשרו לכם ליהנות ממגוון רחב של פתרונות אחסון, שלא קיימים בארונות פתיחה בגלל גודל התאים הנפרדים, שמגבילים את אפשרויות החלוקה הפנימית של הארון.

לדוגמה: שימוש בשירותי נגרות בהתאמה אישית, יאפשר לכם להזמין ארון הזזה עם פתרונות אחסון מתוחכמים, כגון: מתקן תלייה נשלף או מגירות נשלפות, מדפים מודולריים ועוד.

סוגי ארונות הזזה שכדאי לכם להכיר!

1. ארון עם דלתות במגוון ציפויים:

ישנו מגוון רחב של ציפויים לדלתות הארון, מהם תוכלו לבחור לפי טעמכם האישי: ציפוי פורמייקה, למינטו (פורמייקה מנוילנת), פורניר (פיסות דקות של עץ מלא) או הדפסה של תמונת קיר מעוצבת.

2. ארון עם דלתות מראה:

ארון שהדלת שלו היא מראה ענקית. תוכלו לשלב דלתות מראה עם כל סוג של דלת מצופה, שציינו בסעיף אחד.

3. ארון עם דלתות זכוכית:

תוכלו לבחור ממגוון של אפשרויות עיצוביות: זכוכית עם הדפסים מיוחדים, זכוכית צבעונית או בגווני אפור, שחור ולבן.

4. ארון הזזה עם טלוויזיה:

פתרון טרנדי וחדשני שיחסוך לכם המון מקום! מדובר במסך טלוויזיה מובנה בתוך דלת הארון, שכאשר הוא כבוי, אתם רואים מראה רגילה או זכוכית דקורטיבית.

יצירת קשר

הצטרפו לעשרות אלפי הלקוחות שבחרו בנו לעצב את בתיהם בעבודות עץ דקורטיביות ובהתאמה אישית​

יצירת קשר

הצטרפו לעשרות אלפי הלקוחות שבחרו בנו לעצב את בתיהם בעבודות עץ דקורטיביות ובהתאמה אישית​