עיצוב חדרי שינה מעץ בהתאמה אישית

כאשר אנו חושבים על עיצוב חדר שינה בעץ, רובנו מתמקדים במספר פריטים מרכזיים, כמו המיטה, השידות שלצד המיטה ואולי עוד שידת מגירות. אבל אז עולה השאלה, מדוע כדאי לנו לפנות לנגר, כשאנחנו יכולים לקנות מוצר מוגמר באחת מרשתות הריהוט? התשובה לכך פשוטה, נגרות בהתאמה אישית. נגר מוכשר יסייע לכם בעיצוב כולל של חדר השינה, ולאו דווקא יתמקד בפריט ריהוט זה או אחר. העיצוב יותאם באופן מדוייק לטעם האישי שלכם, ינצל באופן מקסימלי את חלל חדר השינה והכי חשוב לא ייראה כהעתק של עוד חדר שינה טיפוסי שרואים בכל מקום. זאת באמצעות אלמנטים שבהחלט לא תוכלו למצוא בחנויות הרהיטים, כמו חיפוי קיר מעץ לחדר השינה, חיפוי עץ לקיר הטלוויזיה מול המיטה, ארונות מעוצבים בהתאמה אישית, חדרי ארונות, מחיצות דקורטיביות ואלמנטים רבים נוספים כיד הדמיון.

כדי לקבל מושג כללי ולהתרשם מהתוצאות אליהן תוכלו להגיע באמצעות נגרות אדריכלית בחדר השינה, ריכזנו עבורכם מספר פרוייקטים נבחרים מבית קונספט נגרות:

בשני הפרוייקטים הבאים, יצרנו חיפוי עץ מקיף שיוצר חזות אחידה, אלגנטית ומוקפדת. חיפוי העץ משלב בתוכו בצורה מושלמת אלמנטים שונים בחלל החדר. כגון דלתות בקו אפס לחדר השירותים, חדר ארונות ומסך טלוויזיה תוך הסתרת חוטי החשמל והתקשורת שמאחוריו.

בשני הפרוייקטים הבאים, אנו רואים דוגמה מצויינת לכך שחיפויי העץ הם גם פרקטיים, מלבד היותם יוקרתיים ודקורטיביים. בדרך כלל נקודות החשמל והתאורה מפוזרות בחדר במיקומים, גבהים ומרחקים, שלאו דווקא מתאימים לריהוט שלנו, לצרכים שלנו ולחזון שלנו באשר לאיך חדר השינה אמור להיראות. חיפוי עץ לחדר השינה מאפשר לנו להסתיר מאחוריו אלמנטים לא רצויים כגון תשתיות חשמל ומאפשר התקנת נקודות חשמל ומוקדי תאורה על החיפוי עצמו. כך שלא תיאלצו לוותר על הנוחות שלכם ולהסתיר מאחורי פרטי הריהוט, שקעים שלא נמצאים במקום המתאים.

שלושת הפרוייקטים הבאים ממחישים כיצד תוכלו להתאים בצורה מירבית את עבודות הנגרות בהתאמה אישית, למידות החלל, אילוצים מבניים והצרכים האישיים שלכם. זאת באמצעות אלמנטים חכמים כמו מיטות קומותיים בחדרי הילדים, ארונות בהתאמה אישית המשולבים עם שולחן כתיבה לנוער ולמבוגרים הצעירים שמתגוררים בבית, וספרייה או טואלט בחדר השינה הראשי.

בפרוייקט הבא, עשינו שימוש במחיצת עץ אוורירית בהתאמה אישית, בכדי לתחום ולהפריד את חדר הארונות מחדר השינה. מחיצות מסוג זה הן דרך מעולה ליצור הפרדה בין פונקציות שונות של החדר, ולשמור על מראה נקי ומסודר תוך השארת ה"בלגן" של הבגדים, הכביסה והחפצים האישיים, מאחורי הפרגוד.

יצירת קשר

הצטרפו לעשרות אלפי הלקוחות שבחרו בנו לעצב את בתיהם בעבודות עץ דקורטיביות ובהתאמה אישית​

יצירת קשר

הצטרפו לעשרות אלפי הלקוחות שבחרו בנו לעצב את בתיהם בעבודות עץ דקורטיביות ובהתאמה אישית​