רוצים לתת מראה יוקרתי יותר למשרד שלכם? לכו על נגרות מעוצבת למשרדים

בעולם העסקים התחרותי של היום, עיצוב המשרד שלכם חייב להיות מותאם באופן מדוייק לקונספט הייחודי של החברה שלכם.

מה הכוונה? מיד נסביר.

ניקח לדוגמה חברת הייטק בעלת מוצר דגל חדשני ופורץ דרך. צבעי לוגו החברה הם שילוב רענן וצעיר של צבעי כתום וכחול. במקרה זה, עיצוב הפנים של משרדי החברה חייב להתאים ל- DNA של החברה עם אותם צבעים דומיננטיים, ועליו להיראות קליל, חדשני ומודרני.

אם המשרד ייראה מיושן ועייף, זה עלול להזיק לחברה בכמה מישורים בו זמנית:

בראש ובראשונה, זה עלול לפגוע בגיוסים ולהרתיע עובדים חדשים שמגיעים להתראיין ויעדיפו לעבוד בסביבה אסתטית וחדשנית יותר.

שנית, אם החברה שואפת לשמר את העובדים הקיימים ולייצר אצלם "גאוות יחידה", עליה לדאוג לסביבת עבודה שתעמוד בסטנדרטים המקובלים בתעשייה.

גורם נוסף שיש להקדיש לו מחשבה בהקשר זה, הם כמובן לקוחות החברה, משקיעים פוטנציאלים או כל מבקר במשרדים שמגיע מבחוץ.

הם מצפים שהמשרד יישדר הצלחה וחדשנות וייראה בדיוק כמו אתר האינטרנט של החברה, הלוגו שלה והנוכחות הדיגיטלית שלה.

נגרות מעוצבת למשרדים, עונה בדיוק על הצורך הזה. באמצעותה, תוכלו לקבל פתרונות עיצוב יחודיים למשרדים שלכם שלא קיימים בשום מקום אחר. כך שברגע שנכנסים למשרד קולטים באופן מיידי את האישיות של החברה והמוצר שלה.

אז מה כוללת נגרות בהתאמה אישית למשרדים, עסקים או ארגונים?

באמצעות נגרות בהתאמה אישית, מעצב הפנים שלכם יוכל להתאים באופן מושלם את כל פרטי הריהוט המשרדי והנגרות, לחלל שעומד לרשותו. הוא ידאג לכך שהכל יהיה מתוכנן לפי הצרכים והטעם שלכם והכי חשוב יתאים כמו כפפה למותג שלכם.

מעצב הפנים והנגרייה יספקו לכם מגוון של פתרונות עיצוביים למשרד. כולל ריהוט משרדי בהתאמה אישית כמו שולחנות לחדרי ישיבות, מחיצות מודולריות מעץ, עמדות עבודה תואמות ומחיצות בין העמדות, יחידות מדפים, מגירות וארונות.

ריהוט מעוצב למשרדי הייטק, לא פוסח כמובן גם על השטחים הציבוריים. לדוגמה איזור הקפיטריה שכולל בתוכו: כסאות, שולחנות אוכל, בר, מטבח ועמדות להכנת קפה.

כמובן שהאיזור החשוב ביותר במשרד הוא לובי הכניסה, כי אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני. כאן יוכל מעצב הפנים לתכנן עבורכם דלפק קבלה מרשים וייחודי, בשילוב לוגו של החברה, שייבנה בהתאם לאופי העבודה במקום. לדוגמה, אם העבודה שמתבצעת מאחוריו מחייבת שמירה על פרטיות, הוא ייעוצב כך שצגי המחשב שניצבים עליו לא יהיו חשופים למי שעומד ממולו. בנוסף, ניתן להשלים את הקונספט העיצובי של הדלפק, באמצעות חיפוי קיר עץ למבואות כניסה או חיפוי עץ לתקרה.

כדי לקבל מושג כללי ולהתרשם מהתוצאות אליהן תוכלו להגיע באמצעות נגרות בהתאמה אישית למשרדים, לעסקים או לארגונים, צירפנו עבורכם מספר תמונות מתוך פרוייקט נגרות מעוצבת למשרדי הייטק, מבית קונספט נגרות:

דלפק מרכזי בלובי, בשילוב דפנות מעוגלות ויחידות פתוחות:

חיפוי קיר עץ דקורטיבי ויוקרתי למשרדים:

ריהוט מעוצב למשרדי הייטק בחדרי הישיבות ואיזור הלובי:

יצירת קשר

הצטרפו לעשרות אלפי הלקוחות שבחרו בנו לעצב את בתיהם בעבודות עץ דקורטיביות ובהתאמה אישית​

יצירת קשר

הצטרפו לעשרות אלפי הלקוחות שבחרו בנו לעצב את בתיהם בעבודות עץ דקורטיביות ובהתאמה אישית​