ריהוט מעוצב לבית בהתאמה אישית

היום נדבר על ריהוט בהזמנה אישית מנגר. הדילמה בנוגע לאילו פריטי ריהוט כדאי לרכוש מוכנים מחנויות הרהיטים ואילו פריטי ריהוט כדאי להזמין מנגר, צצה בכל פעם שאנו שוקלים שיפוץ של הבית או הדירה. ייתכן שבדיוק רכשתם דירה חדשה מקבלן ואתם חולמים ביחד עם מעצב הפנים כיצד להפוך אותה לשלכם, גם מבחינה עיצובית. או שאולי הבית הנוכחי בו אתם מתגוררים, כבר לא עונה על דרישות המשפחה שהתרחבה בינתיים וזקוק לשיפוץ ועדכון הריהוט.
כולנו מסכימים שרכישת ריהוט מוכן מהחנות הוא לעיתים קל יותר, אבל אם אנחנו שואפים לעצב את הבית שלנו כך שהריהוט ישמש אותנו לשנים רבות בעתיד, רהיטים בהזמנה אישית ובכלל נגרות בהתאמה אישית, יספקו לנו אמינות ואיכות גבוהה תוך הגשמת החלומות העיצוביים שלנו, ומענה מדוייק ומושלם לצרכים שלנו.

ניקח לדוגמה משפחה מרובת ילדים שאוהבת לארח. פינת אוכל בהתאמה אישית היא לא שאיפה עיצובית עבור המשפחה, אלא צורך פרקטי ובסיסי. אם מדובר במשפחה עם שישה ילדים פלוס שני הורים, הם יהיו זקוקים למינימום של שמונה מקומות בפינת האוכל. אבל אז מה קורה כשמזמינים משפחה או חברים לארוחת החג? באופן מיידי, עולה הצורך לעוד כחמישה או שישה מקומות נוספים, ליד השולחן. נגר מוכשר, יוכל לתכנן עבור אותה משפחה שולחן עם מספר מקומות ישיבה רב, בהתאם לצרכים ואף לתכנן יחידת הרחבה מיוחדת לשולחן, בה יוכלו לעשות שימוש כשמגיעים האורחים.

עכשיו בואו ניקח את אותה משפחה ונוסיף דילמה עיצובית נוספת. מה קורה כאשר בני המשפחה כולם גבוהים מעל הממוצע או נמוכים מאוד?(לפחות ההורים והילדים הבוגרים). בחנויות, לרוב נמצא ריהוט שנבנה עבור אנשים בגובה ממוצע. בדיוק כפי שלעיתים קרובות אנשים בעלי מימדים שלא תואמים את המידה הממוצעת, מתקשים למצוא בגדים בהתאם למידותיהם, כך גם בעולם הנגרות.

משפחה גבוהה במיוחד, תזדקק לדוגמה להגבהה של משטחי העבודה במטבח, כדי למנוע כאבי גב והתכופפות מיותרת. ניתן גם לנצל יותר שטחי אחסון לגובה, במטבחים ובחדרי השינה מפני שאין בעיה להושיט יד ולהגיע אליהם.

אותה משפחה עשוייה גם להזדקק למיטות ארוכות יותר מהממוצע או כסאות עם משענות גבוהות יותר.

אבל עם כל זאת, חשוב לזכור שגם עבור צרכן ממוצע מהשורה, ישנם יתרונות רבים בהזמנת עבודות נגרות בהתאמה אישית, כולל: איכות גבוהה של חומרי הגלם, ניצול מקסימלי של החלל הפנימי של הבית, התאמה מושלמת של הריהוט לצרכים האישיים של בני המשפחה וייחודיות.

כדי לקבל מושג כללי ולהתרשם מהתוצאות אליהן תוכלו להגיע באמצעות נגרות בהזמנה אישית, ריכזנו עבורכם מספר דוגמאות לריהוט בהתאמה אישית מבית קונספט נגרות:

ריהוט לסלון:

ארונות מעוצבים בהתאמה אישית מסביב לחלל הסלון.

שולחן זכוכית גדול לפינת האוכל בהתאמה אישית.

עיצוב מטבח דקורטיבי מעץ:

חיפוי קירות מעץ ברחבי הפנטהאוז:

ריהוט לחדר השינה – נוער:

ארונות קיר ושולחנות עבודה בהתאמה אישית.

ריהוט לחדר הילדים:

מיטה, ארון בגדים ושידת החתלה בהזמנה אישית

יצירת קשר

הצטרפו לעשרות אלפי הלקוחות שבחרו בנו לעצב את בתיהם בעבודות עץ דקורטיביות ובהתאמה אישית​

יצירת קשר

הצטרפו לעשרות אלפי הלקוחות שבחרו בנו לעצב את בתיהם בעבודות עץ דקורטיביות ובהתאמה אישית​