איך משווים הצעות מחיר בין הנגריות השונות?

מעוניינים להזמין מטבח מנגר פרטי? מחפשים נגריה מומלצת שתתכנן לכם ארונות בהתאמה אישית? תמיד חלמתם לשלב נגרות מעוצבת בבית הפרטי שלכם?

אז רגע לפני שאתם מתחילים במלאכת החיפוש, אחר הנגר הפרטי שיסייע לכם בעיצוב הבית בעץ. חשוב שתדעו שישנם תחומי התמחות רבים בנגרות. לכן, מומלץ כבר מהרגע הראשון לקבל הצעות מחיר, רק מנגרים שמתמחים בתחום הספציפי שאתם צריכים. זאת מכיוון, שנגר לא מנוסה יבזבז המון זמן, ואתם תהיו אלו שישלמו על כך.

איך מבררים לגבי התמחות?

פשוט מאוד, מעיינים בתיק העבודות באתר של הנגרייה, שואלים את הנגר ישירות במה הוא מתמחה ומבקשים לדבר עם לקוחות קיימים, עבורם הוא ביצע עבודות דומות. לדוגמה, אם אתם מעוניינים להזמין מטבח חדש, בידקו עבודות קודמות של הנגר בתחום המטבחים ודברו עם לקוחות עבורם הוא בנה מטבח חדש. כך תוכלו לדעת האם ההתמחות והסגנון הכללי שלו, מתאימים עבורכם והאם הלקוחות הקיימים ממליצים עליו.

אם אתם מתלבטים כרגע בין כמה הצעות מחיר שקיבלתם מנגרים פרטיים, ולא בטוחים במי לבחור. ריכזנו עבורכם מספר דגשים, שיעזרו לכם להבין איזו נגריה היא המומלצת ביותר עבורכם.

אז למה חשוב לשים לב כשמשווים הצעות מחיר מנגרים פרטיים?

א. פירוט – הוא שם המשחק!

זהו הטיפ החשוב ביותר. הצעת מחיר מנגר חייבת להיות מפורטת עד לפרמטרים הקטנים ביותר, מבחינת מידות הארונות וכמויות החומרים. מדוע חשוב שתתעקשו על כך? מיד נסביר.

לדוגמה: אם אתם עומדים להזמין מטבח חדש מנגר, ישנן אפשרויות רבות לחומרי גלם מהם יכול הנגר לבנות את המטבח. כל בחירה יכולה להשפיע על המחיר וגם על האיכות של המוצר הסופי.

לכן, כדי שתדעו על מה אתם משלמים, חשוב שיהיה פירוט של החומרים והמוצר.

הנה מספר אפשרויות להמחשה:

– ממה עשויות חזיתות המטבח? MDF בציפוי פורניר, פורמייקה או פולימר?

– ממה עשוי גוף ארון המטבח? עץ סנדוויץ' (הבחירה העדיפה והפופולרית ביותר) או סיבית דחוסה?

– האם לכלול קלאפות במטבח? האם מזכוכית או עץ?

– איזה פרזול כלול ומאיזה יצרן? זהו חלק יקר ביותר שמשפיע באופן משמעותי על המחיר.

כפי שאתם רואים, האפשרויות מרובות ולכן הפירוט הוא קריטי. ברגע שההצעה מפורטת, יהיה לכם קל יותר להשוות בין נגרים לפי אותו מפרט בדיוק.

חשדו בהצעות מחיר זולות מדי שכן החיסכון יכול לעלות לכם ביוקר, בדקו את החומרים בכל הצעה.

ב. מי מוביל? מי מתקין?

חשוב לשים לב מה כלול בהצעת המחיר. לדוגמה: האם תידרשו לשלם על ההובלה וההרכבה לחברה חיצונית? האם העלויות כוללות גם פירוק של המטבח הישן?

ג. מי נותן אחריות?

בררו האם הנגרייה מספקת אחריות ולכמה זמן לאחר ההרכבה? פרט זה יכול להיות ה"דיל ברייקר". חשוב לבדוק גם ספציפית לגבי אחריות על מוצרי הפרזול, מכיוון שאם הם מיוצרים על ידי חברה גדולה ומוכרת, תוכלו להיות שקטים לגבי אחריות היצרן.

יצירת קשר

הצטרפו לעשרות אלפי הלקוחות שבחרו בנו לעצב את בתיהם בעבודות עץ דקורטיביות ובהתאמה אישית​

יצירת קשר

הצטרפו לעשרות אלפי הלקוחות שבחרו בנו לעצב את בתיהם בעבודות עץ דקורטיביות ובהתאמה אישית​